stories official twitter +follow

20131115

re-new


Assalammualaikum.

HAHAHAHA eh gile ke pe aku nih tetiba gelak lol XD
okay ._.

ak nak re-new balik ff love is eternal tuh. hero dia dah tukar XD Baekhyun - Sehun OuO well, sehun is my ultimate bias now in exo and Luhan also lol. Luhan pun ak masukkan jugak xD memandangkan aku tak berapa suka suzy /sorry/ aku jadikan dia sebagai perempuan jahat lol.

and wait
ada ke
orang nak
baca
ff cikai nih lol. tak apalah kalau tak ada orang baca pun, biar aku syok sendiri berangan hihi lol /flips hair/

ff nih macam sedih/happy/ gitu lah ._.

aku tak fikir lagi ending dia nak happy or tragic or sedih or or lol.
feeling tuh nanti lah sambung. aku ingat nak re-new jugak ._. /eh/ tak ape lah.

sila nantikan fanfic terbaru saya lol okno ahahaha. terbaru pe nye re-new jea ahaha
kbye lol

No comments:

Post a Comment